Mannetje
Autodesk Maya / 20 jaar geleden
maya modellen importeren in max Ik zoek een plugin of een andere omweg om modellen (obj) te importeren in Max.
Liefst inclusief uv coordinaten en shading networks.

Dank voor uw hulp
 Like
Volg
 Reageer
3ddy
Shading networks gaat niet lukken, maar heb je het originele bestand?
 20 jaar geleden
Chucky
Ik heb gehoord dat het erg goed moet werken om het als FBX-bestand te exporteren en die in MAX te gebruiken. Heb het zelf nooit geprobeert, dus je zou het moeten testen.
Weet niet of hij de shaders dan ook meeneemt.
 20 jaar geleden
3ddy
Ssst, dat wilde ik nou net vertellen :-p

En anders bestaat er een plugin: obj2max Met google zo te vinden 😉

BTW, als FBX gaat lukken, zorg ervoor dat je beide plugins van de Alias site haalt. http://www.alias.com/glb/eng/products-services/product_details.jsp?productId=1900004
 20 jaar geleden
Mannetje
Bedankt heren , ik ga het even proberen.
 20 jaar geleden