PuertaHola allemaal, Ben eens aan de slag gegaan om een omgeving te creƫren voor een animatie...Het is zondag, middennacht in een park van de stad ergens in het Zuiden van Europa...Volle maan schijnt volop aan de hoge hemel..op de achtergrond hoor je het water van de fontein kletteren...het plein van het park ziet er verlaten uit..... Graag wat CC's (op de pic) om het verhaal verder te ontwikkelen
Greets
Like
Reageer
Tools+werkveld van Maya/Max verdelen over 2 beeldschermenGeachte mensen !-), Sinds een paar dagen maak ik gebruik van 2 beeldschermen omdat het mij handiger lijkt om zo mijn 3D creaties sneller en overzichtelijker te kunnen maken. Nu wil ik op mijn grootste scherm alleen maar mijn werkveld zien...en op mijn andere beeldscherm alle tools, menu's etc (in max zou het dus uit moeten zien als je CTRL X indrukt). Nu weet ik dat je in Maya bijvoorbeeld de channel box en de atribute editor als aparte windows kunt laten opkomen en deze op de gewenste plaats kunt zetten....maar hoe zit dat met al die andere dingen? En hoe kun je dit in Max realiseren? Ik hoop dat mensen hier wat meer over weten....want zoals ik bij sommige mensen heb gezien ben ik niet de enige met 2 beeldschermen:-p
Salu2 Jose
Like
Reageer
3D knopen in Max/MayaIk ben bezig om een paar knopen en lussen te maken, denk hierbij aan de zeevaart maar ook gewone knopen...nu vroeg ik mij af hoe ik dit moet aanpakken.....heb al iets geprobeerd met "sweep" (in Max) maar misschien kan het makkelijker mooier etc....Hoor graag van U! En hopelijk kan iemand mij ermee helpen.....alvast bedankt
hier wat voorbeeldjes voor diegenen die niet weten wat ik bedoel
AUTOMATIC UV MAPPING The manual creation of UVs maps is a long and boring work. Sometimes meshes require several hours working. With Unfold3D, these hours can be changed for seconds !!! Thus, optimize your work time and your work quality by entrusting the unfolding work to your computer!
Automatic generation of UVs coordinates of a never yet seen quality to date. No separation into pieces (thus less joints!!!). Compatible with meshes made of more than three points polygons (n-gons). Detection modeling erros (topological tests). OpenGL posting for the previsualisation of textures. Possibility of importing of already made UVs to optimize them. Compatible with most of 3D softwares. Surface Optimization Multimesh Handling Optimized Packing